Nasze usługi i wsparcie
![Pracownik obsługi serwisowej](/fileadmin/_processed_/5/4/csm_SPE001_service-support-employee_5fc8da2095.jpg)
Indywidualne zarządzanie projektem, profesjonalna instalacja, wszechstronne szkolenia dla pracowników oraz kompleksowe rozwiązywanie problemów w zakresie technologii informatycznej w leczeniu chorób nerek.
- Jedna osoba do kontaktu
- Pełny serwis i wsparcie
![Mężczyzna siedzący przy biurku](/fileadmin/data/masterContent/images/Healthcare_Professionals/06_Renal_IT/10_Services_Support/BAS011_study-man-at-desk.jpg)
Planowanie i projektowanie
Po podjęciu decyzji o wdrożeniu systemu TDMS, nasi inżynierowie projektu przeprowadzają planowanie i zarządzanie projektem systemu według uzgodnionych wymagań. Uwzględniamy w ten sposób indywidualne wymagania odnoszące się do okresu wdrażania oraz terminu wdrożenia systemu. Przydzielony partner kontaktowy jest dostępny podczas całej fazy projektu.
![Personel kliniczny podczas szkolenia](/fileadmin/data/masterContent/images/Healthcare_Professionals/06_Renal_IT/10_Services_Support/BAS011_clinical-staff-training.jpg)
Instalacja niezbędnego sprzętu i oprogramowania
Po zakończeniu fazy projektu i poprowadzeniu przez lokalnych dostawców niezbędnego okablowania zgodnie z indywidualnymi specyfikacjami, sprzęt i oprogramowanie zostaną zainstalowane, a zewnętrzny sprzęt medyczny zostanie podłączony do systemu.
Szkolenie
Po uruchomieniu systemu TDMS nasi specjalnie przeszkoleni konsultanci ds. oprogramowania instruują wszystkich przyszłych użytkowników, jak pracować z systemem. Kolejne szkolenia w późniejszym terminie są oczywiście dostępne w dowolnym momencie.
Usługi i wsparcie techniczne
Zapewniamy szeroki zakres usług technicznych, w tym usługę hotline zdalnego wsparcia lub usługę na miejscu, zgodnie z potrzebami.