Przejdź do treści

Nasze usługi i wsparcie

Pracownik obsługi serwisowej

Indywidualne zarządzanie projektem, profesjonalna instalacja, wszechstronne szkolenia dla pracowników oraz kompleksowe rozwiązywanie problemów w zakresie technologii informatycznej w leczeniu chorób nerek.

  • Jedna osoba do kontaktu
  • Pełny serwis i wsparcie
Mężczyzna siedzący przy biurku

Planowanie i projektowanie

Po podjęciu decyzji o wdrożeniu systemu TDMS, nasi inżynierowie projektu przeprowadzają planowanie i zarządzanie projektem systemu według uzgodnionych wymagań. Uwzględniamy w ten sposób indywidualne wymagania odnoszące się do okresu wdrażania oraz terminu wdrożenia systemu. Przydzielony partner kontaktowy jest dostępny podczas całej fazy projektu.

Personel kliniczny podczas szkolenia

Instalacja niezbędnego sprzętu i oprogramowania

Po zakończeniu fazy projektu i poprowadzeniu przez lokalnych dostawców niezbędnego okablowania zgodnie z indywidualnymi specyfikacjami, sprzęt i oprogramowanie zostaną zainstalowane, a zewnętrzny sprzęt medyczny zostanie podłączony do systemu.

Szkolenie

Po uruchomieniu systemu TDMS nasi specjalnie przeszkoleni konsultanci ds. oprogramowania instruują wszystkich przyszłych użytkowników, jak pracować z systemem. Kolejne szkolenia w późniejszym terminie są oczywiście dostępne w dowolnym momencie.

Usługi i wsparcie techniczne

Zapewniamy szeroki zakres usług technicznych, w tym usługę hotline  zdalnego wsparcia lub usługę na miejscu, zgodnie z potrzebami.